Counter
Български (България)English (United Kingdom)

Mellon България

Mellon Bulgaria е член на Mellon Group of Companies, мултинационална група, присъстваща в 11 страни в Централна и Югоизточна Европа, с контактни центрове в Гърция, Македония, Албания, Сърбия, България, Румъния, Полша, Украйна и Египет.

За повече информация за Mellon Group of Companies моля посетете www.mellongroup.com

Кои сме ние в България:

Основана:        2001 в София, България
Персонал:         185 служители

Mellon България е с доказан опит в предоставянето на услуги, внедряваща стандарти от световна класа и доказани възможности в индустрията, като същевременно предоставя на своите клиенти необходимия опит и познания в областта на телефонните услуги. Тези услуги обхващат входящи и изходящи кампании, както и широк спектър от обслужването на клиенти, като основните способи на Mellon Bulgaria включват модерни технологии, опитен персонал, утвърдено ноу-хау и ефективно управление на всички процеси. Услугите на контактния център на Mellon България служат като отправна точка и биват отличавани от най-добрите международни организации. Практиките ни отговарят на най-високите международни стандарти за качество и са в пълно съответствие със спецификите на страната, европейските и международни нормативни актове.

Фокус над индустрията

Услугите на контактния център на Mellon Bulgaria са фокусирани върху ключови сектори със силен потребителски бизнес. Всеки сектор се работи от специален екип, за да се постигне максимална специализация. Чрез тази гъвкава структура, Mellon България поддържа конкурентна позиция, обслужвайки успешно специфичните нужди на различни индустрии и компании, независимо от размера им.
Политиката на събиране на вземания включва подход и методология, които Mellon България следва на всеки етап от просрочията, както и при телефонните контакти, SMS, изпращането на писма, като всяко действие е съобразено със законовите разпоредби в страната.

Инфраструктура

ИТ инфраструктурата е в основата на нашата работа, което ни дава възможност да оптимизираме услугите си, предлагайки безпроблемна комуникация и сигурност на данните. Основните системи, които ползва контактния център на Mellon България, са PBX, CTI и MIS. Нещо повече, Mellon България  използва приложение, което управлява и обслужва бек-офис операциите - Conceptus. Подобна инфраструктура ни позволява да придобиваме и управляваме по-прецизна информация.

Нашите служители

Хората са в основата на нашия контактен център. Ние се придържаме към една антропоцентрична философия, обучение и развитие на служителите, което им помага да реализират пълния си потенциал. Mellon България поставя най-висок приоритет на качеството на персонала, тъй като той е основната движеща сила на предоставяните услуги.

 

Адрес на управление:

Люлин № 10;
Бул Петър Дертлиев № 25
Офис сграда Лабиринт, етаж 4
София 1335, България
Тел.: +359 2 9350035
Факс: +359 2 9877374
уеб-сайт: www.mellongroup.com
meil: Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.

Основни бизнес практики:

•    Contact Center Services –
обслужване на клиенти
•    Услуги по управление
и събиране на задължения
•    Решения за плащане
•    Аутсорсинг на бизнес процеси

za-akabg

sybirane-na-vzemania

kontakt
Joomla inotur picma